Tuesday, June 16, 2009

Tinjauan RLM 2009 - 2

Raja Siti Nor Saadah

Nurul Nor Diana
SMK Kok Lanas, Kelantan.

Nurul Nor Diana sedang menerangkan sesuatu kepada kelas semasa aktiviti kumpulan sedang dijalankan. Di kelas yang lain pun , Raja Siti Nor Saadah sedang mengendalikan aktiviti kumpulan bersama pelajarnya.

7 comments:

  1. Syoknya dapat buat aktiviti..
    kami hanya menggunakan chalk & talk sahaja...
    Pelajar kat sekolah kurang bijak..Dr.Mustapa pun cadangkan kami banyakkan aktiviti menulis je...

    SMKKK,Butterworth PP...

    ReplyDelete
  2. saya dh try xtvt kump tp asanya x sesuai utk suma kelas.xtvt kump sesuai utk bdk2 bijak n dgr ckp je..bla buat kat bebdk yg kurang cerdik n malas blajar ni, kelas tu masyaAllah, mcm tongkang nk karam..hahaha..mencabar btul ngajar bdk2 skolah cina.ckp melayu depa x phm, nk ckp cina pun sy x reti..huhu...

    e-mah
    smjk (c) chung ling Butterworth PP

    ReplyDelete
  3. Salam.. pelajar-pelajar di sekolah saya pun ada yang nakal, tapi ada juga yang baik.. masa mula-mula masuk kelas dulu, mereka selalu buat bising dan tak buat kerja yang di suruh, tetapi lama-kelamaan mereka sudah berubah sedikit demi sedikit.. masa lecture observe pun mereka memberi kerjasama yang baik sekali..

    ReplyDelete
  4. Salam..banyak pengalaman yang dapat ditimba selama lebih sebulan berada di sekolah ini..pelajar yang dulu tak dengar cakap dapat memberikan kerjasama yang baik semasa lecturer datang observe.terima kasih kepada pensyarah diatas kritikan yang membina..

    ReplyDelete
  5. lecturer kami Encik Rosli pun banyak memberi cadangan dan idea yang amat baik. ia banyak membantu p & p kami. malah dia telah observe kami sebanyak 3 kali.

    daripada
    Angelia Goh
    SMKK Perak

    ReplyDelete
  6. selepas tiga kali observation, kami telah memperolehi banyak pengalaman mengajar yang menarik, dari kaedah chalk and talk ke penggunaan multimedia untuk menjadikan P&P lebih menarik.Terima kasih kepada Encik Rosli.Harap kami boleh buat dengan lebih baik pada minggu yang akan datang.

    Ho
    SMK Kampar.perak.

    ReplyDelete
  7. hahaha... best ye da kna observe.dr. yaakob kata ok jer..perlu banyakkan xtvt kump.Ia mendorong supya pelajar blajar dan dapat mengembangkan idea sesama mrk

    ReplyDelete