Sunday, June 14, 2009

Sembang RLM 5

1. Selamat kembali menjalani RLM semula setelah bercuti selama 2 minggu.

2. Sudah pastinya ramai pensyarah yang akan datang untuk mencerap anda pada minggu ini dan minggu-minggu akan datang.

3. Anda tentu sudah bersedia dan yakin untuk mengajar sekarang kerana telah 4 minggu berada disekolah, Pastiya perbincangan dengan rakan-rakan dan guru-guru pembimbing telah menambah pengalaman dan kenyakinan untuk mengajar.

4. Sila ajak rakan anda untuk menyertai blog 'myschool' ini dan seterusnya mendaftar di ruangan 'follower'.

21 comments:

  1. NOR AISAH BT AYUP ( 104000 )
    SMK HAMZAH, MACHANG, KELANTAN

    Assalamualaikum
    Rasa berdebar-debar pula hari ni sebab Doktor Mohd Nor datang nak observe..rasa takut pun ada.. semalam tak boleh nak tido..ntah macamana la hari ni...walau apapun, ni la cabaran yang terpaksa dihadapi..bukan mudah nak senang...Harap-harap Doktor akan berpuas hati dengan cara penyampaian saya nanti..Insya-Allah

    ReplyDelete
  2. Salam...
    takutnya bila tau ramai lecturer nak datang observe minggu ni. saya pun masih kurang bersemangat lagi. baru je sihat dari demam seminggu...kurus semangat.he.he
    Apapun saya harap dapat tunjukkan yang terbaik dan begitu juga kepada kawan-kawan semua.
    All the best...

    Norhaya
    SMKA Melor

    ReplyDelete
  3. Norhaya

    Pensyarah datang nak memberi bimbingan. Tunjukkan yang terbaik. Cadangnya, saya nak masuk kelas awak waktu pertama hari ini. Tapi tak apalah ........ bila-bila pun boleh?

    ReplyDelete
  4. salam.. Bila En.Hasnan nak datang observe di SMK Kok Lanas?? berdebar-debar rasanya menunggu kedatangan encik.. kepada kawan-kawan, tunjukkan yang terbaik..

    ReplyDelete
  5. Diana

    Bila-bila masa, sebab saya dah ada di KB. Esok ke, lusa ke ...... belum pasti lagi. Saya kena google earth untuk mencari lokasi sekolah awak.

    ReplyDelete
  6. salam..En. Hasnan, guru pembimbing saya akan di tukarkan ke sekolah lain dalam masa terdekat..macam mane ni?saya juga berharap supaya encik akan beritahu bila nak datang ke sekolah ini. encik berada di KB sampai bile?SMK Kok Lanas..

    ReplyDelete
  7. Norsaadah

    Saya dah meninjau sekolah awak dari jalan ke poly KB. Bila-bila sahaja saya akan berada di SMK Kok Lanas.

    Hasnan

    ReplyDelete
  8. Salam...saya nk kongsi pengalaman saya dengan kawan-kawan semua...perasaan berdebar2 nak mengajar sewaktu lecturer observe..tp x pe jangan risau asalkan kita yakin dengan diri kita mesti kita boleh dan mesti ingat langkah-langkah dalam rph...insyallah..Kepada kawan-kawan semua yang belum lg lecturer observe..gud luck semua..k..

    Haslina bt Osman (106543)
    SMKAM Kelantan.

    ReplyDelete
  9. Salam semua kawan-kawan..
    Hari ni merupakan kali pertama lecturer saya iaitu En.Hasnan observe..perasaan berdebar-debar memang ada..rasa macam belum all out.insyaallah saya akan buat yang terbaik pada hari esok..
    Gud Luck semua sahabat2ku..

    ReplyDelete
  10. Nor Aisah (SMK Hamzah, Macang)

    Macam mana komen selepas observed, Komen tu untuk membimbing kan! Jadikan panduan untuk pengajaran yang cemerlang

    ReplyDelete
  11. NOR AISAH BINTI AYUP ( 104000)
    SMK HAMZAH, MACHANG

    Alhamdulillah semuanya berjalan lancar..Doktor Mohd Nor berpuas hati dengan kaedah dan teknik yang digunakan oleh saya sewaktu pengajaran berlangsung..kelemahan dalam teknik penyoalan akan saya perbaiki lagi...
    Insya-Allah akan saya jadikan pengalaman ini sebagai panduan dan dorongan untuk pengajaran yang cemerlang..AMIN

    ReplyDelete
  12. Nor Aisah (SMK Hamzah, Machang)

    Tak ada foto semasa P&P. Hantar kpd saya dan boleh diupload dalam blog 'myschool'

    ReplyDelete
  13. kemarin sy dh kena observe...
    tatott...hehehehe
    besa la...1st time...
    thanks puan hasniza...
    sy blajar dr kesilapan..
    huhu

    e-mah
    smjk (c) chung ling, butterworth

    ReplyDelete
  14. Mana pelajar RLM di negeri Perak. Dengar ranai pensyarah yang berkampung di negeri Perak untuk menyelia. Cikgu Mat, awat senjap je? Kena komen banyak sangat kot.

    ReplyDelete
  15. Sepanjang minggu ni dan lepas memena kn observe jer... tapi takut tu tetap ada. Walau bagaimana pun terima kasih buat cikgu pembimbing dan pensyarah yang telah memberi komen yang membina dan boleh mempertingkatkan lagi pengajaran. Terima kasih diatas tunjuk ajar dan komen-komen. InsyaAllah saya akan lakukan yang terbaik....


    Norhaya
    (SMKA Melor)

    ReplyDelete
  16. NOR AISAH AYUP(104000)
    SMK HAMZAH MACHANG, KELANTAN

    Hanya Doktor Mohd Nor je yang ambil gambar semasa p&p berlangsung...untuk simpanan say tak de pula.. mungkin sebab gementar sangat kot..sampai tak ingat nak ambik gambar..

    ReplyDelete
  17. Nor Aisah,

    Saya akan cuba dapatkan gambar tu dan masukkan dalam blog nanti. Bila dia nak onserve di Machang lagi - minggu depan ke?

    Ada tak sesiapa yg bawa kamera semasa perjumpaan dengan ketua zon di SK Padang Garong Kora Bahru, tempoh hari. Kalau ada saya akan masukkan dalam blog ini. Yang guna kamera handphone ada.

    Pelajar dari Pasir Mas, Kelantan tak ada menglibatkan diri dalam blog ini. Kenapa tidak ada capaian internet di sekolah ke?

    ReplyDelete
  18. pelajar pasir mas dah post comment.tak alertlah tue. amin semuanya dah habis observe. alhamdulillah. ok. lega rasanya. bagi yang belum good luck!!!!!

    ayu smksid

    ReplyDelete
  19. NOR AISAH BINTI AYUP (104000)
    SMK HAMZAH, MACHANG

    Insya-Allah, pada minggu hadapan doktor akan datang observe kali ke-3. Mungkin saya akan ambil gambar untuk kenangan di blog...
    Rasa-rasanya sewaktu perjumpaan dengan Tuan Haji Alis di Sk Padang Garong..tak da pula pelajar-pelajar praktikum yang ambil gambar..masing-masing lupa..

    ReplyDelete
  20. Bukan apa Nor Aisah, kawan di Kelantan tu tak de handphone yg ada camera kot.

    ReplyDelete
  21. smk kok lanas 2al-khawarizmi 2009 the best muahhhhhhh

    ReplyDelete